JAK KOMUNIKOVAT
Prvotní komunikace se zájemcem, je velmi důležitá.
Proto je dobré vědět vše podstatné o projektu, který inzerujete.
Pokud si nevíte rady s nějakou otázkou, kontaktujte Vašeho sponzora, který Vás do projektu přivedl a pod kterým jste registrovaní. Tomu případné dotazy, na které ještě neznáte odpověď, přepošlete.
V žádném případě neodpovídejte, pokud si nejste s odpovědí jistí!
Spousta společností, která projekt provozuje pořádá i pravidelné webináře on-line, přes internet. Proto je dobré, při prvním kontaktu, napsat pouze zhruba o co se jedná a pozvat zájemce na webinář.
Zašlete mu vše potřebné, včetně linku a poraďte, jak se má na webinář přihlásit. Sami se webináře zúčastněte a přivítejte své zájemce. Po webináři jim poté odpovězte na případné dotazy.
Zde je velmi dobré navázat kontakt, zeptat se, jestli ho webinář zaujal, poslat mu doplňující informace, přislíbit pomoc a případně si domluvit třeba i schůzku přes Skype.
Vše je zde opět o trpělivosti. Stane se, že zájemce se na webinář podívá, ale poté s Vámi nekomunikuje. Neozve se.
V tomto případě, mu zašlete další potřebné informace a dále ho nekontaktujte. Vyčkejte pár dní a pak mu zašlete dotaz, zda má o nabízenou práci zájem. Pokud se Vám neozve ani poté, nemá význam ho dále kontaktovat.
Stane se, že někdy narazíte i doslova na negativisty, nebo prudiče. Jedná se většinou o lidi, kteří se baví tím, když Vás mohou deptat. Těmto lidem, nemá ani cenu odpovídat. Jenom je to pro Vás ztracený čas, navíce Vás takoví lidé, dokáží tak otrávit, že nad tím co děláte, začnete pochybovat. A to je chyba. Věřte si! Buďte vytrvalí!